Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren ?
U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren of ruilen voor een andere maat of voor een ander artikel. Hierbij geldt dat artikelen in onbeschadigde staat en in de originele verpakking terug moeten worden gezonden.
Retour aanmelden
Als u een account heeft aangemaakt kunt u met uw account een retour HIER aanmelden.
Heeft u geen account aangemaakt dan kunt u met uw email adres en de bestellingreverentie HIER uw retour aanmelden.
U kunt het artikel retour sturen met de bijgeleverde factuur
Geef op de factuur aan
- Het aantal
- De reden
- Of u wilt ruilen of retourneren.
- Uw commentaar (bijvoorbeeld ander maat of reden van retourneren)
- Leg het artikel en de factuur in de doos.
(De retour kosten zijn helaas voor eigen rekening)
Verstuur het pakket voldoende gefrankeerd naar onderstaand retouradres.
Ollies FashionDriebergseweg 93708 JA ZeistHolland- Uw Track & Trace code is uw verzendbewijs.
Afhandeling:
Na het ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en streven wij er naar dat de artikelen binnen 48 uur, en uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd of omgeruild worden.
Let op: Artikelen die na 14 dagen worden geretourneerd worden niet gecrediteerd. U ontvangt een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Deze tegoedbon kunt u binnen een termijn van 3 maanden weer besteden in onze shop, of anders in overleg. De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn. Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat er iets niet goed is gegaan met de afhandeling van uw retour, neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via klantenservice@Ollies-Fashion.nl.
Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Indien u uw aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dan kunt u dit op het retourformulier vermelden. Het totaalbedrag wordt dan binnen 48 uur doch uiterlijk binnen 14 dagen op uw bank teruggestort: Hebt u betaald per creditcard dan zullen wij het bedrag per refund terugstorten op uw creditcard account. Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank/creditcardmaatschappij en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden.
Het verkeerde bedrag aan mij vergoed:
Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen. Als u denkt dat u het verkeerde bedrag heeft teruggekregen neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice via klantenservice@Ollies-Fashion.nl.
LET OP!:
Mocht uw geretourneerde aankoop niet in de originele verpakking retour worden gestuurd beregen wij een bedrag van €3,95 in mindering van uw totaalbedrag.