Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt. U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Het is tevens mogelijk om verschillende afleveradressen te bewaren, zodat u deze tijdens een volgend bezoek niet opnieuw hoeft in te geven.

Ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepunt zodat u uw pakket op een zelfgekozen tijdstip kunt afhalen.

Waar bevindt mijn bestelling zich?

Op het moment dat uw bestelling door ons is afgehandeld ontvangt u per e-mail de trackingcode van uw zending. Door op de link in de mail te klikken ziet u precies waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Uw bestelling wordt met onze verzendpartners bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent zal de vervoerder het bij de buren aanbieden en in uw brievenbus een kaartje achterlaten met daarop de gegevens waar u uw bestelling kunt afhalen. Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, wordt uw bestelling op een later tijdstip een tweede keer aangeboden.