Hoe weet ik dat mijn bestelling bij Ollies Fashion is aangekomen?

Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via service@Ollies-Fashion.nl.

Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

  • Selecteer het product van uw keuze door te klikken;
  • Selecteer de juiste maat door deze maat te klikken, het blokje met de maat wordt vervolgens groen.
  • Als u de juiste maat geselecteerd heeft, klikt u op “In Winkelwagen”.
  • U kunt rustig verder shoppen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen.
  • Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op “Winkelwagen”.
  • Bestelt u voor de eerste keer in de webshop van Ollies Fashion, vult u de gevraagde gegevens in om uw account te registreren, als u al eens eerder heeft besteld kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.
  • Na het registreren van een nieuwe account zult u uw account eerst moeten activeren voordat u uw bestelling kunt afronden, dit doet u door op de link te klikken in de activeringsmail die u ontvangen heeft na de registratie van uw account.
  • U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.
  • Als u een kortingscode heeft kunt u deze nu invullen onder “Kortingscode”.
  • Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan naar de betaalpagina.
  • Kies vervolgens in het drop-down menu de manier waarop u wilt betalen.
  • U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
  • U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.
  • Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door telefonisch contact met ons op te nemen via service@Ollies-Fashion.nl.
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u

Uw bestelling retour sturen:

Ollies Fashion
Driebergseweg 9
3708JA Zeist
Holland

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door contact met ons op te nemen via service@Ollies-Fashion.nl.
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het  helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen. In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen.

 

Wat doe ik als ik meer informatie nodig heb over een product?

We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie over onze producten te publiceren, om u te helpen de artikelen te kiezen die het best bij u passen. De productpagina voor ieder artikel bevat maatinformatie, een korte beschrijving en foto’s. U kunt op de foto van het product klikken om deze te vergroten  om de details te kunnen bekijken. Mocht u toch meer informatie nodig hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wilt u bij uw vraag het artikelnummer van het product vermelden, dan zullen wij uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via service@Ollies-Fashion.nl.